{tab= przebieg prac z budowy modelu}
Orzeł, nasz najsłynniejszy okręt podwodny fascynował mnie od dawna, w sumie wykonałem 6 modeli tego okrętu,
- karton z MM skala 1:125,
-karton MM skala 1:100
- karton A Haliński skala 1:100
- laminat - skala 1:100
-laminat skala 1:72
i ostatni model Laminat skala 1:50
zaczęło się jak zwykle od powiększenia elementów szkieletu, ponaklejaniu go na sklejkę, wycięciu i sklejenie szkieletu
następnie gips+ szlifowanie+ gips+ szlifowanie, i tak przez tydzień
już nawet laik rozpozna z powstającego kształtu kadłuba nasz najsłynniejszy okręt podwodny.
Orzeł posiada niespotykanie piękne linie kadłuba i kiosku,
na focie widać pogipsowane kopyta Orła w skali 1:72 i Sępa w skali !;50
A tu mała stocznia pierwsze kopyto Seehunta skala 1:24, następnie kopyto miniaturki XE, również 1:24 z tyłu Orzeł i Sęp w/w kopyta są pryśnięte szpachlą natryskową
na fotach powyżej kopyto Orła dopieszczone papierkiem 600, i pryśnięte ponownie szpachlą podkładową
Powyżej kopyto wypolerowane, pryśnięte lakierem i następnie zawoskowane + polerka jakieś 8 razy
teraz wykonujemy kołnierze do przyszłego podziału formy połowę kiosku i kadłuba pokrywamy czarnym żelkotem technicznym+utwardzacz
a następnie laminujemy kiosk i kadłub
powyżej gotowe kioski Orła i Sępa częściowo jeszcze w formie.
Kadłub Orła jeszcze częściowo w formie
kadłub Orła sklejony zaraz po wyjęciu go z formy
i kiosk widoczne bulaje, drzwi, wejściówka i nity poszycia.
gotowy kadłub, przygotowany do malowania wygląda tak.